REGULAMIN

OFICJALNA HURTOWNIA ONLINE

 

§1. Warunki ogólne:
1) Ceny wszystkich produktów w systemie zamówień są cenami netto (nie zawierają podatku VAT).
2) Deserve zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów z oferty.
3) Poprzez zarejestrowanie Klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym.
4) Deserve ogranicza wykorzystanie i zbieranie informacji o Klientach do niezbędnego minimum wymaganego do wysyłkowej sprzedaży towarów, co obejmuje m.in. adresy poczty elektronicznej oraz dane osobowo-adresowe, które są przez nas przetwarzane zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami) oraz ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą udostępniane żadnym (osobom trzecim).
5) Zajmujemy się wyłącznie sprzedażą hurtową, dlatego pierwsze zamówienie nowego Klienta nie może być mniejsze niż kupno jednej, pełnej rozmiarówki.
6) Klienci będący Klientami hurtowni stacjonarnej (wcześniej zarejestrowani w bazie Deserve) zachowują wszystkie swoje dotychczasowe prawa i przywileje.
7) Dla nowych Klientów hurtowni, którzy regularnie korzystają z oferty,istnieje możliwość indywidualnego określenia warunków współpracy.
8) Klient akceptujący Regulamin może wyrazić zgodę na przesyłanieinformacji handlowych przez Tabu Sp. z o.o. drogą elektroniczną.
9) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., administratorem danychosobowych Klienta jest Deserve.
10) Dane osobowe Klienta przetwarzane będą w celu realizacji umowy zawartej z Deserve, a także w zakresie wynikającym z oświadczenia Klienta o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;
11) Podane przez Klienta dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom, z wyjątkiem podmiotów przetwarzających dane Klienta w zakresie wynikającym z oświadczenia Klienta o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie prowadzenia działań marketingowych, w szczególności newsletterów oraz smsów informujących o promocjach;
12) Podane przez Klienta dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego;
13) Dane osobowe Klienta będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody;
14) Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
15) Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna, iż przetwarzanie dotyczących go danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
16) Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne
17) Dane osobowe Klienta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

§2. Formy płatności:
1) „Przelew – przedpłata”- W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia oraz numeru Klienta. Na wpłatę czekamy 3 dni robocze od chwili przesłania informacji o wartości zamówienia. W przypadku braku wpłaty zamówienie zostanie anulowane.
2) „Pobranie” – Należna kwota pobierana jest przez kuriera w momencie dostawy.
3) Przelew terminowy – dotyczy stałych Klientów hurtowni.
4) Płatność gotówką – przy odbiorze towaru w siedzibie Hurtowni Deserve.

§3. Zamówienia i wysyłka:
1) Zatwierdzenie przez Klienta zamówienia jest równoznaczne z początkiem jego realizacji. Po przygotowaniu przesyłki, Klient otrzyma informacje o łącznej wartości zamówienia (wraz z ewentualnymi kosztami nadania).
2) Termin realizacji zamówienia, to czas między potwierdzeniem złożenia zamówienia, a przygotowaniem paczki do wysyłki. Maksymalnie jest to 1 dzień roboczy. W nieprzewidzianych okolicznościach (np. braku towaru), czas realizacji może ulec zmianie.
3) Zamówienia są realizowane na terenie całego kraju.
4) Deserve zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji kolejnych zamówień złożonych przez Klienta, który zwraca zamówiony towar bez podania istotnej przyczyny lub nie odebrał przesyłki za pobraniem. W powyższym przypadku możliwość logowania do systemu zostaje zablokowana.
5) Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobę. Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 7-14.
6) Z uwagi na ciągłą sprzedaż oferowanych produktów bezpośrednio w hurtowni, prezentowane ilości towarów mogą różnić się z ich faktycznym w danym momencie stanem magazynowym i nie może być to podstawą do roszczeń. O wszelkich różnicach między złożonym, a skompletowanym zamówieniem Klient będzie poinformowany telefonicznie lub drogą mailową niezwłocznie po ich stwierdzeniu.
7) Paczki wysyłamy firmą kurierska DHL, DPD.
8) Koszty przesyłek krajowych określone są w systemie zamówień i naliczane automatycznie w zależności od kwoty zamówienia.
9) Przesyłki za pobraniem wysyłane są tylko na terenie Polski.
10) W przypadku zamówień zagranicznych cena przesyłki zależna jest od wielkości oraz liczby paczek i podawana jest indywidualnie po skompletowaniu zamówienia.
11) Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera wynosi zazwyczaj jeden dzień roboczy ( dotyczy przesyłek krajowych)

§4. Reklamacje
1) Podstawą reklamacji jest dowód sprzedaży w postaci faktury. Różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
2) Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić stan opakowania. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia nie należy przyjmować przesyłki i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody. Klient, po uiszczeniu opłaty, ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela, w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z doręczycielem protokołu reklamacyjnego.
3) W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.
4) W razie reklamacji proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.

§5. Fotografie i prawa autorskie:
1) Wszystkie udostępnione przez nas zdjęcia w serwisie www.deserve.pl są chronione prawem autorskim i należą do właścicieli marek prezentowanych w ofercie lub do Hurtowni Deserve.
2) W celu uzyskania zgody na wykorzystanie materiałów z serwisu www.deserve.pl a w szczególności zdjęć, opisów, katalogów należy uprzednio skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
3) Hurtownia Deserve nie wyraża zgody na wykorzystanie materiałów omówionych w pkt. 2 na wszelkiego rodzaju portalach aukcyjnych

§6. Odpowiedzialność
Deserve nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z przyczyn od niej niezależnych, w tym za:
• zamówienia składane w imieniu Klienta przez osoby trzecie,
• różnice w wyglądzie lub kolorach zamówionych towarów z otrzymanymi, wynikające z powodów technicznych lub związanych z różnym odwzorowaniem kolorów towarów na różnych komputerach,
• nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmę kurierską.

§7. Promocje
Promocje organizowane przez firmę Deserve nie łączą się z innymi, oraz nie obowiązują na nie wcześniej udzielone rabaty, chyba że w promocji jest informacja mówiąca inaczej.

Kontakt
tel. +48 601058075
tel. +48 531507807
e-mail: kontakt@deserve.pl